Woj Body
Aura Miecza Skill podstawowy wojownika body. Skill ten zwiększa nasz atak i siłę naszych skilli. Na M dodaje około 100 ataku. Zwykle trwa dłużej niż się ładuje co jest dużym plusem.Niestety księgi umiejętności Aura Miecza są bardzo drogie.
Wir Miecza Świetny skill ofensywny. Ma duży atak. Atakuje wszystkich w promieniu 360 stopni. Minusem jest to że dość długo się ładuje. Jeden z lepszych skilli do PvP.
Berserk Dobry skill do PvP. Zwiększa naszą szybkość ruchu i ataku. Niestety zwiększa również otrzymywane obrażenia. Świetny jest na metiny w połączeniu z aurą miecza i koniem bojowym
Trzystronne Cięcie Skill o dobrym DMG które rozkładane jest na 3 uderzenia. Dużym plusem jest szybki czas ładowania się oraz tanie KU.
Szarża Podstawowy skill do PvP gdyż omdlewa przeciwnika. Ma najmniejsze DMG ze wszystkich skill wojownika body. Plusem jest to że na wszystkich serverach ceny ksiąg Szarża są dość tanie.
Woj Mental
Silne Ciało Podstawowy skill u wojownika mentalnego. Dodaje obronę fizyczną, jednocześnie zmniejszając szybkość poruszania się naszej postaci. Na poziomie Wielkiego Mistrza (G) powoduje, ze nie upadamy. Czas trwania i ładowania zależy od poziomu umiejętności.
Duchowe Uderzenie Potężny skill obszarowy, bardzo dobry do PvM, jak i PvP. Atakuje frontowo po łuku ok. 240 stopni. Zadaje bardzo duże obrażenia. Czas ładowania: 15s.
Walnięcie Skill ofensywny, nieco słabszy od duchowego uderzenia, atakuje w linii prostej zadając obrażenia każdemu przeciwnikowi na swojej drodze. Dobry do PvP zaraz po duchowym, jak również do expa. Po odrobinie praktyki staje się on bardzo użytecznym skillem do PvP i PvM. Czas ładowania: 15s.
Tąpnięcie Skill obszarowy, atakuje moby w promieniu 360 stopni. W początkowych fazach rozwoju nie zadaje gigantycznych obrażeń, lecz w połączeniu z tanimi księgami jest to dobry wybór na 2 skill dla postaci pod PvM. Wbudowana szansa na omdlenie, x% zależny od poziomu umiejętności. Czas ładowania: 25s.
Uderzenie Miecza Skill zasięgowy, nie zadaje dużych obrażeń, ale za to zawsze ogłusza cel (mimo iż wpisane jest w opisie inaczej, szansa wynosi 100%). Doskonały do PvP. Bardzo tanie księgi pozwalają tanio rozwinąć tą umiejętność do G. Czas ładowania: 20s
Sura BM
Ogniste Uderzenie Najlepsza umiejętność Sury BM do expienia. Ma spory atak i atakuje wszystkie potwory wokół gracza. Ładuje się 12 sek.Przydaje się również w PvP gdy Wojownik lub Sura WP zbliży się do nas tym skillem można go odepchnąć.
Duchowy Cios Druga umiejętność Sury BM świetnie nadająca się do expa. Ma spory zasięg ataku i obszar zadawanych obrażeń. Możliwość spowolnienia, tanie KU i w miarę dobry DMG czynią z niego morderczą broń. Ładuje się 12 sek.
Mroczne Uderzenie Uniwersalna umiejętność dla BMa. Krótki czas ładowania i wysokie obrażenia sprawiają, że nadaje się zarówno do expienia, jak i do PvP. Ładuje się 7 sek.
Mroczna Sfera Potężna umiejętność świetnie sprawująca się w PvP. Ma olbrzymi DMG, długi czas ładowania sprawia, że jest to raczej słaby skill do expienia. Ładuje się 24 sek. Bardzo dobrze przydaje się w PvP z dobrym EQ.
Ognisty Duch(czar) Umiejętność typowa do PvP. Przywołuje ognistego ducha, który co 3 sek. atakuje losowo wybrany cel.
Mroczna Ochrona Podstawowa funkcja mrocznej ochrony niezależna od jej poziomu jest przemienianie dmg, który zamiast zabierać PZ zabiera PE. dzieje się to w proporcji 70%PZ do 30%PE. Zmiana ta działa na każdy rodzaj ataku gracza jak i potwora. "zmniejszenie obrażeń o dany %" odnosi się to do dmg który zabiera nam PE. Procent ten jest zmienny i zależy od poziomu umiejętności jak i ilości inteligencji.
Sura WP
Czarowane Ostrze Jeden ze wspomagających skilli sury ostrza. Postać zaklina swoją broń, co powoduje znaczne zwiększenie zadawanych przez nas obrażeń. Warto zwrócić uwagę na fakt, iż mając uaktywnioną umiejętność, kradniemy przeciwnikowi jego punkty życia (PŻ), których część ląduje u nas(zależne od rozwinięcia umiejętności). Dodatkowo czarowane ostrze możemy włączać, jak i wyłączać kiedy tylko chcemy, lecz musimy liczyć się z dużymi wydatkami na niebieskie mikstury, między innymi również dlatego, że podczas kiedy nasza broń jest zaklęta, ubywają nam punkty energii (many) liczone w PM / na sekundę.
Czarowana Zbroja Bardzo przydatny skill. Zwiększa obronę postaci, może nie tak wielce jak Silne Ciało wojownikowi ale przy mistrzowskim władaniu tą umiejętnością daje ona ponad 60 Defa. Znakomicie nadaję się do bicia metinów jak i dropienia itemów w DT. Przeważnie rozwijany jako 3 bądź 4 skill, chyba że ktoś od samego początku myśli o expieniu na koniu więc radze ten skill rozwinąć jako 2 a zapewniam iż z dobrym eq na 42lvl możliwe iż dacie rade sami expic z pomoca wlasnego buffa. W pvp raczej mało przydatny skill.
Smoczy Wir Jedna z ofensywnych umiejętności sury WP. Postać wytwarza trąbę powietrzną w okół swojej osoby. Plusem jest to, że umiejętność razi wrogów w promieniu 360° i zadaje nie małe obrażenia. Zdecydowanie warto zainwestować w niego punkty i wbić na stopień mistrzowski jak najwcześniej.
Uderzenie Palcem Jedna z ofensywnych umiejętności tej klasy. Obrażenia zwiększające się z każdym poziomem przez palec są większe niż w przypadku smoczego wiru, ale bijemy przeciwników w promieniu 180°, a więc jedynie przed nami. Bardzo dobra umiejętność do pojedynków. Początkowo ciężko nią trafić na PvP, lecz można się tego nauczyć.
Rozproszenie Magii Rozproszenie magii to umiejętność typowa dla pojedynków pomiędzy graczami. Skill dystansowy uderzający w 1 przeciwnika, ale zadaje też niskie obrażenia postaciom w bardzo bliskim otoczeniu celu. Obrażenia jakie ten skill zadaje nie są powalające, zwłaszcza iż jego mocy nie zwiększa, żaden bon (silny przeciwko ludziom/KD), aczkolwiek, obrażenia jakie Rozproszenie zadaje nie są pomniejszane przez żadne odporności, a nawet Lwia tarcza posiadająca obrone przeciwko surze, nie pomniejsza jego obrażeń (jedynie Mroczna Ochrona u sury BM jest w stanie zmniejszyć obrażenia z tego skilla, o ile w momencie uderzenia, nie rozproszy się ona). Dodatkowo skill ten posiada właściwość jak sama nazwa wskazuje - rozpraszania, tzn, że ma % szansy na usunięcie wszelkich czarów wspomagajacych z przeciwnika i uniemożliwia ich włączenie przez krótką chwilę.
Strach Działa podobnie do Błogosławieństwa, działa tylko na ataki fizyczne, zmniejszając o dany % otrzymywane obrażenia, co sprawia, iż jest to świetny skill do PvE (Player vs Environment- gracz kontra środowisko), zwłaszcza tam gdzie potwory zadają duże obrażenia. Skill ten nie działa na umijętności ofensywne innych graczy, co też sprawa iż strach w przypadku PvP jest jedynie przydatny przeciwko wojownikom Body oraz innym WP, gdyż zwykłe ataki miecza, są pomniejszane o wartość strachu. Dodatkowo ten czar posiada przydatną właściwość, a mianowicie taką, iż agresywne potwory posiadające lvl mniejszy lub równy naszej postaci, nie atakują nas, do tego wystarczy rozdać tylko 1 pkt.
Ninja Dagger
Wirujący Sztylet Atak z szansą na zatrucie, ninja przetacza się po przeciwnikach. Jeśli wcześniej przeciwnik został przewrócony, atak ma szanse zaskutkować 3-4 krotnym przydzieleniem obrażeń i zatrucia. Niezbędne do pvp i wygodne przy pvm. Używamy gdy wabimy ogromne ilości potworów i chcemy je wszystkie uszkodzić/otruć nie narażając się na zbyt dużą ilość obrażeń. Od M6/M7 zadaje więcej (podstawowych) obrażeń niż zasadzka. Spory czas regeneracji umiejętności.
Zasadzka Atak obszarowy, oddziałujący na najbliższe otoczenie ninja. Duże obrażenia, bonusy w wypadku ataku przeciwnika z tylu, jak również niski czas regeneracji umiejętności, sprawiają, że jest to najczęściej wybierana zdolność dla ninja.
Szybki Atak Atak obszarowy, teleportujący, oddziałujący na większy obszar niż zasadzka. Obrażenia podobne jak w wypadku zasadzki, jednak czas regeneracji umiejętności większy. Zdolność umożliwiająca "wychodzenie ze ścian", ze względu na obszar oddziaływania, jedna z lepszych do pvm, wymaga by przeciwnicy byli skupieni na danym obszarze.
Trująca Chmura Atak zasięgowy, z szansą na otrucie, obszarowy. Obszar oddziaływania, najbliższe otoczenie, właściwie tylko to co styka się z atakowanym przeciwnikiem. Nie musimy być uzbrojeni aby użyć tej zdolności, szanse na zatrucie spore, jednak sama umiejętność zadaje mniej więcej 3/4 obrażeń co pozostałe zdolności.
Krycie Się Umiejętność, pozwalająca ninjy "zniknąć". Agresywne potwory (te które atakują przy podejściu) za nic ją sobie mają jeśli przed uruchomieniem zdolności byliśmy w ich polu widzenia. Użyteczne w pojedynkach, lub gdy wiemy, że za parę chwil będziemy mieli do czynienia z dużą ilością agresywnych stworów. Zdolność zwiększa obrażenia przy Zasadzce, oraz Szybkim Ataku. Podczas włączenia krycia się widać na mini-mapie, kroki, święcące eq i słychać kroki.
Ninja Archer
Powtarzalny Strzał Skill zazwyczaj jest wybierany jako 2/3 skill. Wysyła kilka strzałów w pojedynczy cel. Ma tylko trochę mniejsze DMG niż Ognista Strzała.
Ognista Strzała Umiejętność, którą należy wbić na M jako pierwszą, ze względu na największy DMG spośród wszystkich skilli Archera oraz atakuje wszystko w około celu.
Trująca Strzała Skill, który należy wbić na M jako 2/3. Trująca Strzała jest trzecia u Archera pod względem siły ataku. Charakteryzuje się najwyższą w całej grze szansą na zatrucie.
Umiejęteność bardzo dobra do PVP.
Deszcz Strzał Skill wbijany na M za zwyczaj jako ostatni, ze względu na niskie DMG jakie zadaje. Może atakować kilka celi.
Bezszelestny Chód Umiejętność dobra do PVP jak i do lurowania. Na M1 dodaje około 30 szybkości.
Shaman Błyskawica
Leczenie Regeneruje PŻ, leczy negatywne efekty
Zwiększenie Ataku Wzmacnia atak
Burzowy Szpon Atakuje łańcuchem błyskawic
Błyskawiczny Rzut Miota kulą piorunów
Przywołanie Błyskawicy Przywołuje błyskawice, atakuje kilka celów, może oszołomić przeciwnika
Zwinność Zwiększa szybkość poruszania się i rzucania czarów
Shaman Smok
Pomoc Smoka Zwiększa szanse na krytyczne uderzenie
Błogosławieństwo Zwiększa obronę przed atakiem fizycznym
Odbicie Zwiększa szanse na odbicie ataku
Smoczy Skowyt Atakuje kilka celów, istnieje szansa na płonięcie przeciwnika
Strzelający Smok Rozpryskowy atak zasięgowy, istnieje szansa na płonięcie przeciwnika
Latający talizman Miota talizmanem w stronę przeciwnika
Offline